FANDOM

Rikke Yulin Bjerregaard Sagen
RIKKE
Information
Fulde navn Rikke Yulin Bjerregaard Sagen
Fødselsdag 9. februar 1996
Fødested Taizhou, Jiangsu, Kina
Beskæftigelse Skole

Arbejde​

Sunset Boulevard, Siemens Høreapperater

Prioriteter Chokolade, Mayonnaise, Drenge

Rikke Yulin Bjerregaard Sagen a.k.a. Ulla Bjerregaard også bare kendt som Bullerbassen (født 9. februar 1996) er bagmand bag Rikkepedia. Hun har tilbragt det meste af sit i Danmark efter hun blev adopteret fra Kina, af to dejlige og kærlige forældre bosiddende i Hjallese, Odense.

Hendes prioriteter her i livet er: Kage, chokolade, mayonnaise og ikke mindst drenge! Hun er inaktiv i al form for træning og kan gode lide, at tilbringe det meste af dagen i sin seng. Hun har også det sygeste crip, hvor de bl.a. putter rugbrød i køleskabet!

Arbejde Edit

Hun skriftede i december 2012 til Sunset Boulevard, efter hun har haft giga meget minus på sin konto. Hun blev oplært til at stå ved kasse af Jonas Kvist Jepsen (a.k.a. Jay Jay Jones) - hvor hun med det samme lærte kassen udenad på 0,5!

IQ Edit

Rikke var en flittig elev på Giersings Realskole, hvor hun høstede med mega swag karakterer! Hun er god til at skrive ultra fede afleveringer som always høster en 2-cifret karakter.
Hun påstår dog selv, at hun er husker mega godt, meeeen næh nej! Man kan smide info ind i hendes hoved, og 30 sekunder efter har hun glemt det igen...

Rikke er på nuværende tidspunkt studerende/seksuelt aktiv på Odense Katedralskole, hvor hun stadigvæk høster de høje to-cifrede karakterer; der er tilsyneladende intet der kan standse denne 52kg 'lette' bøf af kærlighed.

Netværk Edit

Facebook Edit

Rikke er online på Facebook 24/7! Uanset tidspunkt på døgnet, kan man se en grøn prik ud fra hendes online-status. Hun er dog ikke den store poster på facebook, men hun elsker derimod at stalke folks billeder! Hun er har bl.a. formået at opdatere sin iPhone så hurtigt, at den simpelthen gik i stykker (bad luck...) - mens hun scroller ned på skærmen. Udover det, skal hun altid se hvem på hendes venneliste der er online.

Snapchat Edit

Rikke er den største forbruger af app'en Snapchat, hvor hun i snit sender 10 snaps i minuttet...